„A Privát Kopó által közölt interjú alapján úgy tűnik, hogy igazolódhat az a fajta közérzet, amely szerint az MSZP és a Fidesz minden politikai vitájuk ellenére az elmúlt ciklusokban a háttérben megosztoztak a magyar adófizetőktől ellopott pénzeken” - mondta tavaly november végén a Jobbik elnöke, Vona Gábor. A politikus azt is hozzátette: „amennyiben ezek után a két párt akadályozza, vagy nem támogatja a bizottság felállítását, úgy az felér egy beismerő vallomással”. A pártelnök ezért arra kérte őket, hogy „ha nincs félnivalójuk”, akkor működjenek közre a vizsgálóbizottság felállításában. Amint az köztudott, a parlament nem támogatta a vizsgálóbizottság felállítását a Strabag-Közgép korrupciógyanús ügyeiben…
2014 decemberében Schiffer András, az LMP társelnöke interpellálta Polt Péter legfőbb ügyészt a Privát Kopó oldalán napvilágot látott, „bűnbánó táskahordóval” készült interjúk kapcsán. Polt válaszában közölte: nem indítottak hivatalból büntetőeljárást az M6-os autópálya, az M4-es metró, valamint a Margit-híd felújításával összefüggésben felmerült vesztegetési gyanú miatt, amennyiben feljelentés érkezik, megteszik a szükséges intézkedéseket.
Közel fél év telt el a legfőbb ügyész tájékoztatása óta, és mivel a súlyos gazdasági bűncselekmények gyanújával átitatott beruházások körülményeinek kivizsgálásában nem történt érdemi lépés, a Privát Kopó úgy döntött, büntetőfeljelentést tesz a szóban forgó ügyekben (ennek érdekében már megbízást adott egy ügyvédi teamnek).
A bűnügyi portál értesülése szerint a korrupciós cselekmények főszereplője, Aczél Zoltán (fotónkon) osztrák-magyar állampolgár a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt nevével fémjelzett Közgép Zrt. kivitelezési munkáit „menedzseli” továbbra is.
Mintha mi sem történt volna…
A „bűnbánó táskahordó” tovább mesél: a Strabag eurómilliókkal korrumpálta a magyar politikai „elitet”
http://privatkopo.hu/WebArticleShow.aspx?AN=meselabunbanotaskahordo&MN=Fooldal&LN=Hungarian |